Hogyan legyen ütős webáruházam?

Mára már a szakemberek véleménye is az, hogy egy ütős webáruház nagymértékben képes megnövelni egy cég bevételi forrásait, amelyet a felmérések is alátámasztanak. Idő hiányában a legtöbb ember azt gondolja, hogy sokkal kényelmesebb számítógép előtt ülve, az okostelefont, vagy a tabletet használva megrendelni a kívánt termékeket. No de mégis, hogy foghatjuk meg a vásárlót?

Megkapó dizájn

Ha az elhatározás megvan, hogy létrehozzuk cégünk online shopját, akkor az egyik legfontosabb, amivel foglalkoznunk kell, az a dizájn. Azért elengedhetetlen ez, mert nagyon sokat számít, hogy milyen felülettel találkozik a leendő vásárló. Ez ugyanis nagyban befolyásolja a rólunk alkotott véleményüket, főként, ha ez az első olyan inger számára, ami hozzánk juttatja el őt. Egy szépen kidolgozott felületet kell létrehoznunk, amely szolgáltatásunk témájához illeszkedik. Fontos, hogy könnyen tudja kezelni a látogató, könnyedén átlátható legyen a számára.

Ha ezekre ügyelünk az internetes bolt készítése során, akkor már szinte biztosak lehetünk benne, hogy megtartjuk az oldalra érkező nézelődőket, ezzel ugyanis bizalmat fogunk ébreszteni bennük, és egyúttal vásárlásra is ösztönözzük.

Milyen vásárlási élményt nyújtunk?

Internetes vásárlás – néhány ügyes trükkel valódi élménnyé varázsolhatjuk

Internetes vásárlás – néhány ügyes trükkel valódi élménnyé varázsolhatjuk

Ha a bizalmat megkaptuk, és ezzel együtt megszületett a böngésző hölgyben, férfiben az igény a vásárlásra, minket választottak, akkor a következő, amivel szemben találja magát: milyen vásárlási élményt tudunk számára nyújtani? Vagyis: milyen a termékeink köré felépített esztétikai élmény, valamint, hogy milyen felületen tudják megrendeléseiket leadni, milyen pénztárunk felülete? Emiatt nagyon fontos, hogy ezek megfelelőképpen legyenek kidolgozva, megbízhatóságot és hozzáértést sugározzanak, mert ezen a ponton még nagyon könnyen eloldaloghat a vásárló.

Értékesítésre hangolva

Ha oldalunk dizájnja megkapó, kezelhető, átlátható felületet építettünk, még mindig lehetnek további kérdéseink. Ahhoz, hogy a vásárlás valóban megtörténjen a webshopban, nem csak a külcsíny a fontos, hanem az is, hogy szolgáltatásunkat miképpen tálaljuk. Fontos, hogy ne tereljük el a látogató figyelmét mindenféle más dologgal, engedjük céltudatosan válogatni, és adjunk meg számára minden szükséges információt az alapos tájékozódáshoz, és emeljük ki termékeink, szolgáltatásaink előnyeit.

Kategória: Szolgáltatás